tian tan buddha – Vikend u hong kongu

Proljeće – početak maja! Četvrtak – kraj radne sedmice! Poslije posla, u 6 pm F. dolazi po mene i zajedno se vozimo prema aerodromu u Abu Dhabiju. Vikend se poklopio sa njegovim letom i odlučila sam da mu se pridružim na letu za Hong Kong. Iako je let dug, karta je jeftina, a viza mi nije potrebna tako da sam odluku donijela bez dvoumljenja.

Let od 8h do Hong Konga sam uglavnom prespavala i oko 10h ujutro smo konačno stigli u hotel. Nakon čekiranja, na brzinu smo se spremili i izašli da hvatamo autobus koji nas je trebao odvesti do žičare
Ngong Ping koja nas je dalje odvela do Tian Tan Buddhe.

268 stepenica do vrha…ali vrijedi svakog koraka…

Žičara Ngong Ping je duga 5.7 km, a vožnja u jednom pravcu traje oko 25 minuta. Ovaj sistem žičare je malo drugačiji od ostalih jer je gondola smještena na dvostrukom kablu i vožnja je podijeljena u tri sekcije tako da gondola dva puta skreće i pruža pogled od 360 stepeni na Thun Chung luku, Hong Kong aerodrom, Kinesko more, šume na planini Maitreja i konačno Tian Tan Budhu. Nakon turbulentne vožnje kroz maglu i vjetar sa glasnim Kinezima konačno stižemo do Ngong Ping sela odakle šetamo do bronzane statue Tian Tan Bude.

TIAN TAN BUDDHA

Bronzani Tian Tan Buddha je smješten na Lantai otoku i izgrađen je 1993. godine. Visok je 34 metra, a težak 250 tona i smješten je na pijedestalu u obliku cvijeta lotusa. Desna ruka mu je podignuta u visinu ramena sa presavijenim laktom i dlanom okrenutim prema vani što predstavlja zaštitu i blagoslov svim ljudima.

Brončane “deve” smještene oko Bude.

Oko bude se nalazi 6 brončanih statua “deva” koje nude poklone Budi (cvijeće, incense, lampu, voće, balzam i muziku). Ovih 6 poklona predstavlja 6 perfekcija Budizma – moral, strpljenje, darežljivost, energiju, meditaciju i mudrost. Mene je ovo mjesto oduševilo svojom jednostavnošću i prirodom koja ga okružuje. Vrijeme je bilo oblačno i vjetrovito sa ponekom zrakom sunca, ali meni takvo vrijeme uvijek prija jer sam 9 mjeseci okružena vrućinama i pijeskom. Pa svaki bijeg u prirodu iskoristim za regeneraciju. Nakon posjete Budi svratili smo do obližnjeg budističkog manastira – Po Lin.

Nakon povratka u grad svratili smo u kineski restoran na večeru. Niko od konobara nije govorio engleski jezik tako da je naručivanje hrane trajalo preko 15 minuta. Posmatrala sam ljude oko nas koji su pričali na kineskom, porodice su sjedile zajedno i dijelile obroke i mi smo uživali u kineskoj hrani i smijali se. Poslije vecere smo uhvatili prevoz nazad do hotela gdje smo se bukvalno onesvijestili od umora.

Naredni dan smo planirali posjetiti centralni dio Hong Konga, ali naš plan baš i nije išao kako smo zeljeli. Od pocetne ideje da ustanemo oko 8 mi smo ustali tek poslije 11 sati ujutro tako da nam je ostalo samo 3h do leta. Spremili smo se i izašli na ručak i u šetnju prije povratka u Abu Dhabi.

U Hong Kongu sam otkrila prodavnicu ženske garderobe J. Closet koja me oduševila svojim stilom, udobnim materijalima i jednostavnim krojom pa sam usput malo i shopingovala. Nakon povratka u hotel bilo je vrijeme da se spremimo i krenemo nazad u Abu Dhabi.

Mene je fascinirao erodrom u Hong Kongu. Organizacija je stvarno odlicna. Čekirala sam se brzo, uhvatila voz do svog gate-a, večerala kinesku hranu i sačekala let. Na letu su me tretirali kao kraljicu, sjedila sam sama, F. mi je donio vode, voća, hrane, čokoladica i ubrzo sam opet spavala. Da je bar svaki mjesec jedan ovakav vikend?!